Mitä vittua sinä vain vittu sanovat minusta, senkin narttu? : DDD Otan tiedät olen valmistunut alkuun minun luokan Ylilauta, ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita KC, ja minulla on yli 300 vahvistanut shitposts. : DD Olen koulutettu spurdo sodankäyntiin ja olen alkuun shitposter koko Suomen puolustusvoimille. Olet minulle mitään, vaan vain yksi tavoite. Minä pyyhin sinut vittuun tarkasti jollaista ei ole koskaan ennen nähty maan päällä, merkitse minun vitun sanoja. Luulet saada pois sanomalla, että paskaa minulle Internetin? Mieti uudelleen, kusipää. XDDD Kun puhumme olen yhteyttä salainen verkon vakoojia ympäri Suomen ja IP on jäljittää juuri nyt joten parempi valmistautua myrsky, mato. Myrsky tuhoaa säälittävä pikku juttu soittaa elämääsi. Olet vitun kuollut, poika. : D: DDD en voi olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tapoja, ja se on vain paljain käsin. Ei vain olen laajasti koulutettu aseeton taistelussa, mutta minulla on pääsy koko arsenaali Ylilauta / int / Marine Corps, ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja perse päältä mantereella, senkin paska . Jos vain olet voinut tietää, mitä epäpyhää kosto teidän pikku "fiksu" kommentti oli noin kaataa päällesi, ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta et voisi, et ole, ja nyt maksat hintaa, sinulla jumalauta idiootti. Aion paskaa raivoa ympäri ja te hukkuu sitä. Olet vitun kuollut, Jonne.
: DDDDDDDDDDDDD
What's The 'I'm Just A Chill Guy' Meme? The Dog Who Was 'My New Character' On TikTok Explained