MF DOOM schreef:
KANKER TERING TYFUSLIJER HOEREN ZOON JE VADERS DOCHTER AARS
Wat zei je zojuist over mij, jij kleine teef? Ik laat je weten dat ik als beste van de klas ben afgestudeerd bij de speciale eenheden, en betrokken ben geweest bij talrijke geheime aanvallen op Al-Quaeda, en meer dan driehonderd bevestigde kills heb. Ik ben getraind ik gorilla oorlogsvoering en ik ben de beste sluipschutter van de hele Nederlandse strijdkrachten. Je bent voor mij niets anders dan een volgend doelwit. Ik ga je uitroeien met meer precisie dan ooit van tevoren is gezien op deze aarde, begrijp je me? Dacht je echt weg te kunnen komen met onzin zeggen over mij op het internet? Denk maar opnieuw, klootzak. Terwijl we praten, heb ik contact gelegd met mijn spionnen door heel Nederland, en je IP wordt momenteel achterhaald, dus bereid je maar voor op de storm, lul. De storm die dat zielig klein iets dat jij je leven noemt uit roeit. Je bent harstikke dood, jongen. Ik kan overal zijn, op elk tijdstip, en kan je op zevenhonderd verschillende manieren ombrengen, en dat met alleen maar mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in hand-tot-hand gevechten, maar ik heb ook toegang tot het hele arseneel van de Nederlandse Marine, and ik zal dit ook gebruiken om je zielig achterste van dit continent te blazen, rotjoch. Als je maar had geweten wat voor extreme vergelding jouw kleine, "grappige" opmerking voor je zou betekenen, misschien dat je dan stil kon zijn. Maar nee, dat kon je niet, en nu betaal je de prijs, idioot. Ik pis woede over je heen, en je zal daar in verdrinken.
Je bent harstikke dood, kleintje.